Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Wanita ' Rangsang #Seks ' 50 Kali Sehari Bunuh Diri.

Pages

Thursday, December 13, 2012

Wanita ' Rangsang #Seks ' 50 Kali Sehari Bunuh Diri.


Kisah benar mengenai wanita bernama Gretchen Molannen, 39 dari Amerika Syarikat yang menderita penyakit masalah rangsangan seksual secara berterusan atau Persistent Genital Arousal Disorder (PGAD).


Dia mengalami rangsangan yang sebenarnya tidak memberikan nikmat kerana berlaku sepanjang masa. Hanya badan yang terangsang, tetapi psikologinya tidak.


Gretchen pernah klimaks sebanyak 50 kali secara berterusan. Keadaan itu menjadi beban dan penyiksaan ke atas dirinya.


Salah satu cara untuk mengatasi masalah itu ialah dengan melakukan masturbasi atau melancap selama beberapa jam sehari, adakalanya sehingga puluhan kali sehari.


Perbuatan itu menyebabkan dia lebih banyak menghabiskan masa di bilik air tempat berkerja dari melakukan kerja sebenar. Akhirnya dia terpaksa berhenti kerja.


Namun itu juga bukan jalan keluar bagi dirinya. Masalah PGAD tidak pernah reda. Dia secara berterusan terangsang.


Jalan keluar yang ditemui Gretchen adalah dengan membunuh dirinya!


Selama 16 tahun dia tertekan dengan keadaan fisiologi dirinya sehingga dia mengambil keputusan untuk mencari jalan keluar dengan menamatkan riwayatnya minggu lalu.


Ia berlaku sehari selepas kisah PGAD dirinya disiarkan secara online oleh sebuah media, Tampa Bay Times. Dia menangis ketika menceritakan beban sakitnya itu.


Dia juga berharap, pendedahan yang dilakukannya itu akan merintas jalan kepada lebih banyak kajian dilakukan terhadap PGAD kerana dia yakin ramai wanita yang tidak memahami penyakit berkenaan dan menderita dalam senyap.


Gretchen juga berharap agar masyarakat terutama kaum lelaki akan lebih memahami permasalah itu jika mereka bertemu teman yang mempunyai masalah demikian.


"Lelaki tidak faham masalah ini," katanya dalam temuramah berkenaan.

Sent by kamuntingcentral.blogspot.com from Perak Cycber Troopers

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...