Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: MakkAihh!!! Benarkah Isteri Puas Zakar Yang Besar?

Pages

Monday, December 31, 2012

MakkAihh!!! Benarkah Isteri Puas Zakar Yang Besar?

Adakah anda dan isteri merasa puas dalam hubungan seks? Dalam satu kajian sebanyak 67% wanita yang ditemubual tidak gembira dengan saiz zakar suami mereka. Jadi siapa kata wanita tidak ambil berat tentang saiz zakar pasangan?


Jika anda hendak menambah kenikmatan dalam hubungan seks, ini adalah tips yang perlu anda tahu: besar & panjangkan zakar anda!


Pertama sekali, zakar yang besar bukan sahaja bermaksud 'persembahan' yang lebih baik di atas katil. Suami yang mempunyai zakar yang besar, panjang dan tebal kelihatan sebagai lelaki yang matang dan tahu menjaga diri. Sama juga jika lelaki melihat buah dada wanita. Saiz zakar lelaki boleh menjadi tarikan seksual, bahkan boleh membunuh selera seks.


Tapi bila untuk seks, tak ada orang yang menyangkal yang zakar yang pendek tak akan memuaskan isteri. Letak anda di kedudukan si isteri untuk sekali - adakah anda akan rasa seronok terhadap suami yang mempunyai zakar yang pendek dan kecil? Zakar tersebut tidak boleh memenuhi & 'mengurut' dinding vagina anda? Ada kemungkinan anda akan onani untuk melepaskan nafsu.


Mempunyai zakar yang lebih besar, dengan erti kata lain, boleh memberikan si isteri perasaan 'tarikan' di dalam vagina beliau. Bentuk zakar yang besar dan panjang memberikan apa yang si isteri benar-benar nak merasa ke atas vagina isteri yang sensitif. Selain itu, zakar yang lebih besar & panjang boleh merangsang G-spot isteri dan klitoris yang merupakan aset terpenting untuk isteri mencapai puncak nikmat.


Banyak kes yang isteri meninggalkan suami mereka untuk mencari lelaki lain kerana suami mereka tidak boleh memenuhi kehendak seksual isteri. Memasitikan zakar anda besar, panjang dan tebal menjadikan ianya satu jaminan untuk hubungan yang lebih baik terhadap isteri. - sentiasapanas


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...