Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Buah Dada #Gadis Di Ramas Lelaki.

Pages

Wednesday, December 26, 2012

Buah Dada #Gadis Di Ramas Lelaki.

Seorang pekerja pelantar minyak dijatuhi hukuman penjara sebulan oleh Mahkamah Majistret, di sini, semalam, selepas mengaku bersalah mencabul jiran sekampungnya.


Mohd Riduan Abdul Aziz, 28, dari Rumah Murah Teluk Pasu, Manir, di sini, mengaku bersalah sengaja mencabul kehormatan mangsa berusia 21 tahun, dengan meramas buah dadanya di Jalan Buluh Gading, Manir, di sini, kira-kira jam 9.30 malam pada 25 September lalu.


Dia didakwa di bawah Seksyen 354 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara maksimum 10 tahun atau denda atau sebat atau kedua-duanya sekali jika disabitkan kesalahan.


Pendakwaan dikendalikan Pegawai Pendakwa, Asisten Superintendan Ngiam Ooi Ming di hadapan Majistret Rozianti Mohamed Hanaphi, manakala Mohd Riduan tidak diwakili peguam.


Berdasarkan fakta kes, ketika kejadian, mangsa bersama adiknya sedang menunggang motosikal sebelum dihampiri Mohd Riduan yang secara tiba-tiba muncul dengan sebuah motosikal.


Mohd Riduan cuba menghimpit motosikal mangsa dan mencabulnya sebelum melarikan diri.


Bagaimanapun, mangsa sempat mengambil nombor pendaftaran motosikal Mohd Riduan dan turut mengecam wajahnya kerana ketika kejadian, dia tidak memakai topi keledar.

1 comment:

  1. SLM TUAN..TQ KRN SUDI BERTANDANG KE BLOG SAYA. MAAF TUAN SAYA TAK DPT LINK KN BLOG TUAN KE BLOG DAN SYA KESAL KRN SEBELUM NI BLOG SAYA PERNAH DI HACK OLEH MALAUN HACKERS SEHINGGA SYA TAK DPT ME'LINK'KAN MANA2 BLOG2 TERBARU TERMASUK BLOG TUAN YG CUN NI. BAGAIMANA PUN SAYA DH PUN LETAKKAN BLOG TUAN DLM SENARAI PEJUANG BERANI MATI BLOG SAYA >:]..HARAP TUAN FAHAM DAN TAK BERKECIL HATI

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...