Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: 'Anak Awak Sudah Saya Hamilkan'

Pages

Sunday, December 16, 2012

'Anak Awak Sudah Saya Hamilkan'


Seorang remaja perempuan dipercayai menghilangkan diri apabila masih tidak kembali ke pangkuan keluarganya di Taman Angkasa Nuri di sini, sejak tujuh bulan lalu.


Difahamkan, V Vaenni, 19, tidak pulang ke rumah selepas keluar bekerja pada sebelah malam di sebuah kilang di Batu Berendam, 5 Mei lalu.


Abang remaja itu, V Shevaneswaran, 21, mendakwa perkara berkenaan disedari apabila anak kedua daripada tiga adik beradik terbabit masih tidak kelihatan selepas tamat waktu bekerja seperti kebiasaannya.


"Dia (Vaenni) baru sebulan bekerja di kilang itu dan biasanya hanya menaiki van yang disediakan untuk pergi serta pulang.


"Namun, pada 5 Mei lalu, dia tidak pulang ke rumah dan ia menyebabkan kami mula berasa bimbang dan hairan mengenainya," katanya ketika ditemui Harian Metro di sini, petang kelmarin.


Dakwa beliau, dia ada menerima satu panggilan telefon daripada nombor bimbit adiknya itu, kira-kira jam 8.30 pagi pada hari kejadian.


"Sewaktu panggilan itu dijawab, seorang lelaki memberitahu bahawa dia bersama Vaenni dan akan membawanya lari.


"Kami sekeluarga amat terkejut dengan perkara itu namun sempat dirampas Vaenni yang memberitahu lelaki berkenaan hanya main-main dan dia akan pulang ke rumah selepas bekerja lebih masa," katanya.


Kata Shevaneswaran, adiknya itu bagaimanapun tidak pulang dan sukar dihubungi hingga menyebabkan mereka mula bimbang.


"Saya kemudian pergi ke tempat kerja dia untuk bertanyakan mengenainya namun diberitahu bahawa adik saya itu hanya mendaftar kad kehadiran namun tidak masuk bekerja.


"Kami sekeluarga sudah puas mencari di merata tempat dan bertanyakan kepada semua rakannya namun jawapan diterima menghampakan," katanya yang membuat laporan polis di Balai Polis Batu Berendam berhubung kehilangan itu.


Beliau mendakwa, pada Ogos lalu, lelaki itu menghubungi telefon bimbit bapanya memberitahu sudah mengahwini Vaenni yang kini mengandung selain sudah mendaftarkan perkahwinan mereka.

Sent by kamuntingcentral.blogspot.com from Perak Cycber Troopers

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...