Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Kisah Taukeh Tawar 'Ayam' Luar Negara RM90 Sahaja!

Pages

Tuesday, December 11, 2012

Kisah Taukeh Tawar 'Ayam' Luar Negara RM90 Sahaja!



Persaingan sengit di antara beberapa pusat pelacuran berdekatan menyebabkan bapa ayam melakukan pelbagai taktik untuk menarik pelanggan secara terbuka tanpa menghiraukan keadaan sekeliling.

Ini terbukti apabila sebaik meletakkan kenderaan di kawasan parkir berdekatan pusat 'akuarium' terbabit, wartawan segera dihampiri seorang lelaki lingkungan 40-an yang seolah-olah khuatir 'pelanggan' pergi ke premis lain.


Berdasarkan pengamatan wartawan, premis itu mempunyai beberapa bapa ayam yang ada tugas masing-masing. Ikuti dialog wartawan bersama bapa ayam terbabit.


Penjaga parkir (P): Hello bos. You (awak) mau cari apa? Kalau mau 'ayam', ikut saya. Ini tempat memang best. You kena cuba dulu.


Wartawan (W): Eh, you mahu bawa saya ke mana? Saya mahu pergi ke ******. Kawan saya cakap tempat itu lagi 'best'.


P: Haiya... You percaya sama saya. Saya gerenti you puas hati. Sini lagi syok dari tempat itu. Mari-mari, saya bawa you. Jangan risau. You pasti puas hati.


W: Okey.


Sebaik masuk, wartawan bertemu pula dengan seorang lagi bapa ayam yang menjaga pusat itu. Selain itu, tinjauan awal mendapati premis itu tidak langsung menggambarkan sebuah pusat pelacuran atau spa.


Wartawan pasti, ramai tidak tahu premis terbabit menawarkan khidmat seks, lebih-lebih lagi pintu depannya berwarna hitam selain dilengkapi pagar besi, seolah-olah ia pub atau kelab malam.


Bapa ayam (B): Hai bos. You mau ayam? Mau 'girl'? Mari masuk. Sini ada banyak, you boleh pilih.


W: Memang mahu tauke, tapi sini tempat 'best' ke? Saya selalu pergi yang depan tu. Sini saya tak pernah datang lagi.


B: Tak apa. You boleh 'try' dulu. You boleh tengok-tengok dulu. Kalau tak puas hati, tak apa. Saya tak marah.


W: Okeylah. I cuba dulu.


W: (Ketika di dalam premis terbabit) Wow. You punya tempat ada mini cinema (pawagam mini) ya? Hebat la. 'Porn' (video lucah) pun you pasang ke? B: Mestila. Kita mau cari makan maa... Mesti ada tarikan, baru orang datang. Betul tak? Ok. 'Girl' sudah siap. Mari masuk bilik kaca. Sekarang ada dalam 15 orang. You pilih mana suka. Ada dari Vietnam, Filipina, Thailand dan China. Semua RM90 setengah jam kecuali dari China, RM150. Tapi ini 'China Doll' hanya mau orang Cina. You pilihlah mana u suka.


W: Bos, boleh angkat keluar ke ini 'girl'? Kalau saya mau bawa keluar satu hari boleh ke? B: Tak boleh la. Ini 'girl' tak pandai cakap Melayu. Inggeris pun dia tak pandai. Nanti jadi ayam itik macam mana? You susah, nanti saya pun susah juga.


W: (Selepas memilih) Okey bos. Saya mahu
yang ini.


B: Okey. Ini orang pandai 'servis'. You mesti puas hati. Sekarang bayar dulu RM90. Nanti I bawa you pergi bilik.
-Hmetro

















No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...