Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Kamera #AES Rakamkan Aksi 'Gentel' Payudara Dalam Kereta.

Pages

Wednesday, December 12, 2012

Kamera #AES Rakamkan Aksi 'Gentel' Payudara Dalam Kereta.


Seorang pemandu mengancam mengenakan tindakan undang-undang ke atas polis trafik tempatan selepas kamera perangkap laju (AES) didakwa merakamnya memandu melebihi had laju di lebuh raya di Wilayah Sichuan, China sambil meramas payudara penumpang wanita di sebelahnya.


Ahli perniagaan Jialin Deng telah didenda £20 kerana memandu hampir 60mph dalam zon had laju 50mph, tetapi bukan itu yang dibimbangkannya.


Beliau mendakwa imej memalukan yang telah disiarkan oleh media tempatan lalu dipaparkan dalam forum internet, adalah manipulasi digital. Dia mengancam untuk menyaman polis trafik tempatan, kerana membocorkan gambar orang awam adalah melanggar hak peribadi.


Gambar tersebut menunjukkan Deng memandu kenderaan 4WD Nissan di lebuh raya antara santai dan Shehong di Wilayah Sichuan,China. Wanita dalam gambar itu bukan isterinya tetapi seorang pelajar universiti tempatan.


Deng menegaskan dia memandu seorang diri, imej tersebut adalah palsu dan mengancam untuk menyaman Biro Trafik Mianyang. Pegawai Trafik telah berjanji untuk menyiasat kejadian itu dan berkata mereka akan mengkaji semula dasar untuk melindungi privasi orang ramai.-AP


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...