Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Siapa Punya Kerja Nie..? Ketua Wanita Kerap Terima #SMS Lucah.

Pages

Wednesday, December 12, 2012

Siapa Punya Kerja Nie..? Ketua Wanita Kerap Terima #SMS Lucah.



Satu laporan polis dibuat kelmarin selepas kerap menerima panggilan telefon dan pesanan ringkas (SMS) berbaur lucah.


Ketua Wanita MCA Cawangan Taman Selayang Jaya, Jessie Ooi mengakui mengalami sedikit trauma apabila beliau kerap menerima panggilan telefon dan khidmat pesanan ringkas (SMS) berbaur lucah daripada individu tidak dikenali.


Menurutnya, beliau mula mendapat panggilan dan SMS lucah tersebut sejak Mei lalu namun kebelakangan ini gangguan tersebut semakin kerap sehingga menimbulkan kebimbangan ke atas diri dan keluarganya.


"Saya menerima gangguan daripada lima nombor telefon berbeza dan salah satunya pernah mengganggu lebih 20 kali sehari," katanya kepada Sinar Harian, semalam.


Jessie tidak menolak kemungkinan pihak yang mengganggu terdiri penyokong tegar calon yang ingin bertanding dalam pilihan raya akan datang atau individu yang sengaja menimbulkan provokasi.


"Salah seorang memaklumkan dia diarahkan oleh seseorang untuk mengganggu saya dan tidak takut apabila saya memaklumkan akan membuat laporan polis.


"Sebelum ini, permasalahan itu dibiarkan kerana terlalu sibuk dan menganggapnya sebagai senario politik tetapi kebelakangan ini semakin teruk menyebabkan saya perlu mengambil tindakan tegas," katanya.


Beliau berkata, bimbang gangguan panggilan dan SMS lucah itu berlaku, satu laporan polis telah dibuat kelmarin bagi menjamin keselamatan diri dan memohon perlindungan daripada pihak berkuasa.


"Kesemua nombor tersebut telah diserahkan kepada polis dan berharap siasatan dapat dijalankan dengan mengenal pasti dalang yang bertanggungjawab membuat gangguan," katanya.

Sent by kamuntingcentral.blogspot.com from Perak Cycber Troopers

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...