Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: 'Brad Pitt Pernah #Tiduri Bekas Isteri Saya' - Mike Tyson

Pages

Wednesday, December 5, 2012

'Brad Pitt Pernah #Tiduri Bekas Isteri Saya' - Mike Tyson

Bekas juara tinju dunia, Mike Tyson mendakwa beliau pernah kantoikan isterinya sedang melakukan hubungan seks dengan pelakon terkenal, Brad Pitt.


Juara heavyweight itu berkata, bintang Hollywood itu tiduri bekas isterinya, Robin Givens di sekitar tahun 80an. Walaupun sudah diceraikan, bekas isterinya tetap lakukan hubungan sulit bersama Brad Pitt.


Beliau memberitahu disebuah rancangan radio di US: "Pada zaman itu, kalau ada yang mahu kalahkan saya, mereka perlu tumbuk saya, tapi, Brad Pitt berjaya lakukannya dengan lebih awal dari mereka"


"Saya begitu marah. Anda patut lihat wajahnya pada ketika dia melihat saya."


Brad berjaya melepaskan diri dan sebarang calar balar.

The Sun






Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...