Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Gambar Awek Wan Zack Haikal Yang Cun Bikin Berdarah Hidung.

Pages

Monday, December 3, 2012

Gambar Awek Wan Zack Haikal Yang Cun Bikin Berdarah Hidung.

Selepas Khairul Fahmi (Apek) dan Nazmi Faiz mencipta nama di Piala Suzuki AFF 2010, tahun 2012 menyaksikan bersinarnya bintang Wan Zack Haikal. Dilahirkan pada 28 Januari 1991 (21 tahun) di Kuala Lumpur, Wan Zack Haikal Bin Wan Noor merupakan pemain terbaik Liga Singapura pada tahun 2012.


Ketampanan wajah Wan Zack Haikal yang diibaratkan seperti Randy Pangalila mula mencuri perhatian gadis-gadis apabila menunjukkan mutu permainan yang sangat tinggi ketika Malaysia membelasah Laos 4-1. Semalam dalam perlawanan menentang Indonesia, Wan Zack yang bermain di "right wing" telah menunjukkan persefahaman yang sangat baik dengan Mahali untuk membantu Harimau Malaya membenam Garuda 2-0.


Kepada gadis-gadis yang menaruh hati kepada Wan Zack, dinasihatkan supaya melupakan hasrat tersebut. Khabarnya hati jejaka tampan ini telah pun dicuri oleh seorang gadis. Mereka berdua memang sama cantik dan sama padan. Tak perlu jeles-jeles. Doakan sahaja kebahagiaan mereka.


Semoga Wan Zack akan meneruskan aksi cemerlangnya di perlawanan separuh akhir menentang Thailand kelak. Abang Nara percaya kehebatan Wan Zack akan dapat menarik minat kelab-kelab Eropah suatu hari nanti seperti yang telah dialami oleh Nazmi Faiz. Semoga bintang Wan Zack akan terus bersinar.

Info Liyanaa.com



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...