Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Perghhh!!! #Fantasi Wanita Ketika Hubungan Intim

Pages

Friday, January 4, 2013

Perghhh!!! #Fantasi Wanita Ketika Hubungan Intim

Setiap wanita mempunyai fantasi masing-masing ketika melakukan hubungan seks. Mereka rangsang diri mereka melalui fantasi yang berada di fikiran mereka. Fantasi bagi isteri anda ketika melakukan hubungan seks adalah kehendak dia iaitu sesuatu yang dia sangat inginkan dari anda. Jadi, mengetahui apa yang isteri anda fantasikan boleh membantu anda untuk mengetahui kehendak sebenar isteri anda diranjang. Apabila anda tahu kehendak sebenar isteri anda, sudah tentu lebih senang untuk anda memuaskannya.


Ketika melakukan hubungan seks, isteri anda biasanya akan setkan (mindset) atau fantasikan di dalam minda mereka bahawa seluruh badannya di rangsang oleh anda. Mereka sangat inginkan seluruh badan mereka di sentuh, di cium dan di belai dengan kasih sayang. Oleh itu, anda lakukan apa yang perlu untuk rangsang seluruh badan isteri anda. Saya pasti jika anda berbuat demikian terhadap isteri anda, dia akan alami nikmat yang luar biasa.


Usah gelojoh dan terburu-buru, lakukan dengan kelembutan dan penuh kasih sayang. Kunci utama adalah anda perlu tenang dan usah risau ketika melakukannya. Sikap yang tenang akan membawa anda untuk mudah melakukannya. Untuk melakukan hubungan seks yang klimaks, pastikan anda bermula perlahan dan sedikit demi sedikit tingkatkan kelangsungan tindakan anda. Rangsangan yang berjaya adalah bermula dari ‘gear 1′ hingga lah ke peringkat yang lebih tinggi. Anda tentu faham apa yang dimaksudkan disini.


Ketika bermulanya hubungan seks, isteri akan fantasikan anda akan menyetubuhi dia sehingga dia letih dan tidak berdaya lagi. Jadi, sebelum melakukan hubungan seks, pastikan anda bersedia dan cukup rehat, dan stamina yang konsisten kerana ini adalah perkara yang di ingini isteri anda.


Keyakinan juga perlu ketika hubungan seks supaya isteri bersemangat untuk melakukannya. Hormon dalam badan akan bertindak balas dengan cepat bila keyakinan ada dalam hubungan seks itu, dan ini memberikan kebahagiaan kepadanya. Oleh itu, jika anda melakukan hubungan seks dan menyetubuhi isteri ana dengan bersungguh-sungguh, nikmat klimaks akan dapat dirasai bersama, dan memberikan impak yang diingkan olehnnya.


Ramai suami gagal memahami situasi ini dan hal ini menyebabkan isteri berasa bosan, tertekan, resah, dan dingin kerana apa yang diingikan tidak dapat dipenuhi. Ramai isteri tidak untuk memberi tahu masalah mereka kepada suami kerana risau suami akan berkecil hati atau marah. Masalah ini boleh mempengaruhi kehidupan seharian isteri anda. Dengan itu anda haruslah peka dengan situasi ini dan berusahalah bersungguh-sungguh untuk memenuhi keperluan nafkah batin nya dan penuhi keinginan fantasinya.-Penpatah

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...