Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Perghh!!! #Tips Zon Paling Memberahikan Wanita

Pages

Saturday, January 12, 2013

Perghh!!! #Tips Zon Paling Memberahikan Wanita


G-spot adalah anatomi wanita yang agak sukar untuk mencarinya. Adalah lebih baik bertanya kepada dia, jika dia telah menjumpai tempat G-Spotnya dan biarkan dia menunjukkan anda ke arah yang betul.Sebagai panduan umum, G-spot wanita terletak di atas bumbung faraj (iaitu bahagian yang paling dekat dengan perut beliau).


Ia mempunyai saiz dan bentuk duit syiling 5 sen dan boleh dijumpai kira-kira 4 inci.Tindakan berhati-hati perlu dilakukan ketika meransang kawasan ini dengan lidah atau jari anda kerana wanita boleh hilang kawalan. Jangan terkejut jika dia menekan muka anda untuk mendapat kepuasan yang maksimum.


Melakukan gabungan semua perkara diatas akan membuatkan pasangan anda merayu untuk mendapatkan lagi dan ini akan menjadikan anda seorang kekasih yang terbaik untuknya. Penguji kajian adalah kunci untuk mengetahui apa yang disukai pasangan anda kerana semua orang adalah berbeza.


Seperti yang anda boleh lihat, orgasme wanita melibatkan rangsangan seluruh badannya dan tidak semudah hanya melalui penembusan semata-mata. Ambil masa anda untuk menunjukkan rasa ambil berat anda dan perhatian kepada keperluannya, yang akan meletakkan anda di atas mana-mana pencinta lain, dan ini akan membuatkan dia sukar melarikan diri dari katil. SP

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...