Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Aksi #Wanita Tanpa Seurat Benang Di Pasaraya Tersebar!!!

Pages

Saturday, January 26, 2013

Aksi #Wanita Tanpa Seurat Benang Di Pasaraya Tersebar!!!


Berita ini bukan bermaksud pornografi, namun sebagai bahan renungan bahawa kita hidup dalam dunia yang sudah rosak teruk, yang sukar untuk dikembalikan ke keadaan semula.


Ini benar-benar kejadian di luar fikiran yang terjadi di Hong Kong. Seorang wanita berbelanja ke sebuah kedai HP di mall tanpa mengenakan sehelai benang pun!


Inilah foto-fotonya yang beredar luas di kalangan para blog di China, Taiwan dan Hong Kong.


Tidak disebutkan HP jenis apa yang dia beli. Namun dilaporkan dia melenggang dengan santainya tanpa sehelai benang pun.


Benar-benar sudah gila orang ini. Dan dunia kita semakin dibanjiri oleh ketidakwarasan. Tabekpuang


8 comments:

  1. apa lagi bangsa kotor CINA BABI DAP lah tu...

    ReplyDelete
  2. bangsa cina babi DAP la tu sapa lagi... cina mmg banyak jadi pelacur celaka binatang busuk...

    ReplyDelete
  3. Asal kotor je cina dap. abis cina lain ok? melayu2 yg buang anak hari2 tu ok? racist betul awak

    ReplyDelete
  4. Macam2 gila. Di atas, gila sampai tahap tak pakai baju. Otak dah tak betul dan sakit tenat. Di negara kita pun tak kurang orang yang sakit mental tahap gila babi. Sampai tak boleh berfikir, dah macam zombi - alamak kalau nak banding dengan zombi, zombi lebih baik perangai dari pencacai PR dan lembu PAS, yang tak pernah nak guna otak berfikir baik betul atau tidak sesuatu perkara. Si peliwat buka mulut, dipercaya bulat2 oleh si ostad and penyokong parti lembu. Memang berpenyakit dia orang nie. Mungkin tak lama lagi pemimpin dia orang akan cakap berbogel itu WAJIB!!!
    Ana nak habaq ada dua ostad yang memberitahu makmum dalam ceramah agama: yang pertama cakap menghadiri perhimpinun KL12 tu WAJIB!!! Ostad yang kedua pulak bercakap, kena pergi perhimpunan KL12, kerana tak pergi macam mana nak jawab apabila di soal di Padang Mahsyar!!! Nampak BODOH dan KUFUR nya ostad2 nie. Ini lah dia ustad2 pas yang bodoh macam lembu dan me"lembu"kan orang lain.

    ReplyDelete
  5. Cina mana ada halal haram pasal anak luar nikah!!! Itu pasal depa tak buang anak. Ada faham kah? Hang ni bodoh laa....

    ReplyDelete
  6. Free Download HENTAI, ECCHI, CARTOON.

    just Click http://small-manga.blogspot.com

    UPDATE DAILY!

    ReplyDelete
  7. Pegi Chow Kit ke atau mana mana lorong belakang kat KL, pelacur 90% melayu dari Kelantan, bukan cina.
    Kat Dangdut 100% pelacur melayu ...

    Maka anak sundal yang tak kenal nama bapak je akan dengan bodoh sombongnya akan menyalahkan cina atau pembangkang.

    ReplyDelete
  8. lu tgok pelacur 90% dr kelantan??? kelantan sapa jaga??? lu jaga ka sial??? lu xtaw erti penyesalan.....

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...