Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Gemparr!!! Wan Azizah Bakal Bermadu Atau Menjanda?

Pages

Wednesday, January 9, 2013

Gemparr!!! Wan Azizah Bakal Bermadu Atau Menjanda?

Sudah hangat diperkatakan di warung kopi, di rangkaian restoran Garuda di Jakarta khasnya malah di “koran” atau forum maya Indonesia amnya bahawa Anwar Ibrahim bakal bernikah dengan gadis kacukan berdarah Cina-Belanda-Indon atau popular dengan panggilan CIBEI oleh rakyat seberang.

Gadis dalam lingkungan 28 tahun, masih anak dara dan khabarnya merupakan anak pemimpin parti politik yang agak luas juga pengaruhnya dan asalnya dari Bandung.

Menurut sumber dari parti tersebut, Anwar kerap ke Jakarta melalui Bandung dan di situlah bermula kisah cinta bersegi yang sudah masuk hampir setahun dan kesemua ahli keluarga gadis tersebut khabarnya sudah bersetuju menerima Anwar sebagai menantu.

Menurutnya lagi, hanya Nurul Izzah sahaja yang tahu perkara ini kerana beliau juga sering menemani bapanya ke Indonesia. Anak perempuan Anwar ini juga sering dilihat bersama dengan bakal ibu tirinya di sekitar Bandung dan ianya bukan rahsia lagi bagi masyarakat Bandung bila kadang-kadang Anwar juga ada bersama dengan anaknya, Nurul dan bakal madu Wan Azizah didapati makan dan membeli belah bersama.

Di kalangan warga aristokrat Bandung, gadis ini dikenali sebagai ‘Darling’ kerana sikapnya yang peramah dan manja dengan seluruh ahli keluarga dan keponakan beliau.

Foto di atas sudah lama berada atau berlegar dalam medium maya, samada dalam blog, portal maupun facebook. Anwar tidak pernah nafikan itu gambar palsu dan tidak pernah melatah bila gambar tersebut selalu muncul di mana-mana media maya.

Apakah kerana Anwar mabuk cinta ?
Apakah kerana ingin sampaikan hajat pada Wan Azizah ?
Apakah kerana Anwar takut hajat cinta tak kesampaian ?

MI bakal bongkar kisah cinta rentas benua ini dan akan pamirkan gambar-gambar manja Darling dan Anwar di sekitar Bandung dan beberapa tempat rehat yang beriklim sejuk di Indonesia.

Bersediakah Wan Azizah menerima madu seperti isteri pemimpin pakatan haram yang lain?
Bersediakan Wan Azizah menerima anak tiri seperti “anak samsidar” ? Tunggu.. - malaysia-instinct

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...