Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Perghh!!! Cara Paling Cepat Merangsang Isteri Orgasm Dan Cepat Klimaks!

Pages

Tuesday, January 8, 2013

Perghh!!! Cara Paling Cepat Merangsang Isteri Orgasm Dan Cepat Klimaks!

Anda perlu faham bahawa wanita adalah berbeza dari lelaki. Wanita adalah makhluk yang penuh dengan emosi dan mereka tidak akan cepat terangsang apabila hanya melihat lelaki bogel di hadapan mereka. Jadi, untuk merangsang isteri sehingga klimaks, anda perlu rangsang dia secara emosi, kemudian fizikal dan terakhir masukkan dia ke dalam mood untuk bersetubuh. Bila anda mula menyentuh emosinya, segala tindakan anda seterusnya akan menjadi mudah. Oleh sebab itu anda digalakan bermanja dan berbual terlebih dahulu sebelum memulakan persetubuhan. Berikut adalah tiga langkah untuk merangsang isteri anda dengan pantas.

Pertama : Rangsang perasaan dia

Berusahala untuk bermain cinta dengan isteri anda seperti mendukung dia ke tempat tidur atau anda beri dia hadiah atau anda bermain pesanan ringkas nakal berbaur ghairah sepanjang hari atau sentiasa bersikap romantis dengan isteri anda. Apabila isteri anda terbit perasaan sayang atau rasa cinta yang meluap – luap pada anda, dia pasti tidak sabar untuk adakan hubungan seks dengan anda. Bila keadaan itu berlaku, tubuhnya akan bersedia untuk melakukan seks.

Kedua : Foreplay

Tidak perlu tergesa – gesa, anda cium isteri anda dengan manja dan penuh kasih sayang. Gunakan tangan untuk meraba – raba seluruh badan isteri anda, sentuhan anda sudah pastinya memberikan rangasang awal. Bermain tarik tali dengan isteri anda seperti mencium dan dalam masa yang sama rangsang dengan kata – kata ghairah. Perhatikan reaksi isteri anda. Jika dia sudah bernafas laju dan seperti sudah terangsang, anda teruskan pada langkah ketiga.

Ketiga : bermain di klitoris

Apabila pasangan anda seperti sudah terangsang dan vagina dia mulai basah, anda rangsang klitoris pasangan anda. Gunakan lidah untuk merangsang kerana permukaan lidah adalah lembut dan ia pasti akan memberi sensasi yang bagus pada pasangan anda. Percayalah, selepas beberapa minit isteri anda pasti akan klimaks untuk kali pertama dan anda boleh teruskan hubungan dengan bersetubuh pula.

Satu kelebihan apabila isteri anda datang klimaks sebelum anda menyetubuhinya adalah dia akan cepat terangsang untuk klimaks seterusnya kerana mood dia sangat inginkan seks. Anda juga akan puas apabila zakar anda di rangsang hebat oleh vagina isteri anda yang sedang tenggelam dalam lautan nafsu.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...