Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Panasss!!! Penyokong Pas Meninggal Dunia Semasa Ceramah Pas, Ceramah Diteruskan Tanpa Menghormati Keadaan Arwah.

Pages

Thursday, January 17, 2013

Panasss!!! Penyokong Pas Meninggal Dunia Semasa Ceramah Pas, Ceramah Diteruskan Tanpa Menghormati Keadaan Arwah.



Apa yang teman kesalkan sepatutnya terus berhentikan ceramah tersebut, bagi menghormati kematian salah seorang penyokong PAS sendiri di tapak ceramah itu yang hanya bejarak 40-50 m jer pun. sekalipun keadaan yang kelam kabut dijadikan alasan, sepetutnya petugas sudah boleh terus maklumkan kepada penceramah yang tengah melalak mencacai UMNO dan BN bagai tidak ada pa yang terjadi...


Agak berat untuk teman menerima alasan seperti itu kerana dengan jelas kita boleh nampak kumpulan manusia yang berkerumun menyaksikan peristiwa tersebut, malah kehadiran ambulan dan Polis cukup disedari.


Bagaimana pun teman setuju dengan beberapa petugas disitu yang cuba kipaskan angin dengan mengunakan kain bagi tuuan mendapat udara yang segar sebagai jalan akhir untuk membantu, Rhadi zainol pun ketika itu turut berada di tempat kejadian dan menyaksikan peristiwa tersebut. Teman tegur secara ikhlas... semuanya kerana terasa kesal sepatutnya sudah boleh diberhentikan majlis, malah sudah boleh umumkan terus kepada hadirin.



No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...