Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: TERKINI!!! GAMBAR VIDEO 'BALUN' NURUL IZZAH TERBONGKAR!

Pages

Tuesday, March 26, 2013

TERKINI!!! GAMBAR VIDEO 'BALUN' NURUL IZZAH TERBONGKAR!



Terkejut EP bila baca kenyataan yang dibuat oleh Saifuddin Nasution..Nurul Izzah ada video seks..?? EP ingatkan berita tu hanya khabar angin untuk menjatuhkan nama baik Nurul Izzah..tapi tak sangka pula berita itu betul..

Saifuddin dakwa ada agen UMNO menjemputnya untuk menyaksikan tanyangan perdana video lucah Nurul Izzah..bila dan dimana..??

Macam mana Saifuddin tahu orang yang menjemputnya tu merupakan ajen UMNO..dia beritahu ke??

Kenapa sehinga kini Saifuddin tak buat laporan polis mengenai jemputan agen tersebut dan mendedahkan siapa agen yang menjemputnya...

Cakap banyak pun tak guna..dedah dan buat laporan polis baru cerita..jika tidak terbukti Saifuddin berniat jahat untuk memburukkan nama baik UMNO..


Jom kita baca apa yang Saifuddin cuba nak dedahkan..

Selepas Datuk Seri Anwar Ibrahim, pejuang siber Umno sekarang bercadang menyerang anak perempuannya Nurul Izzah Anwar dengan video seks untuk merosakkan imej bersihnya, dakwa Datuk Saifuddin Nasution Ismail hari ini.

Setiausaha Agung PKR itu mendakwa, beliau dan beberapa pemimpin lain dijemput oleh agen “Umno-BN” untuk melihat beberapa keping gambar video seks dikatakan melibatkan Nurul Izzah (gambar), ahli parlimen Lembah Pantai dan kedua yang melibatkan bapanya.

Saifuddin menambah agen tersebut juga memberi amaran mereka mempunyai beberapa video lagi yang sedang disiapkan melibatkan pemimpin PKR lain termasuk Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Menurut laporan media hari ini, Timbalan Presiden PKR Mohamed Azmin Ali juga dikatakan terlibat dalam satu video lain.

“Ia adalah amaran, ugutan politik... sebagai ahli politik senior, kita tahu tujuan akhirnya untuk menyebabkan kerosakkan maksimum terhadap integriti pemimpin kita.

“Saya tidak tahu siapa mereka tetapi mereka kelihatan mempunyai banyak pengetahuan tentang produksi video,” kata beliau dalam satu sidang akhbar di Ibu Pejabat PKR hari ini. EP


Gambar Sekadar Hiasan

5 comments:

  1. apa salahnya sebab muka BULAN ko bukan bleh harap .... mulut je mcm puki ckp sana ckp sini tapi xde hasil... muka ko tetap mcm bulan pecah seribu jugak hahaha

    ReplyDelete
  2. salam..
    minta tolong pautkan blog sy disini..
    sy sudah pautkan blog anda..
    http://rockmetalpower.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Abu Hurairah melaporkan, Saya dengar Rasulullah S.A.W. menerangkan,
    "Sesiapa yang menuduh hambanya berzina, pada hari kiamat nanti hukuman hudud dijalankan kepadanya, kecuali orang yang dituduh itu memang bersalah seperti yang dikatakannya."
    (Direkodkan oleh Bukhari dan Muslim).

    Sebagaimana yang dinyatakan dalam hadis diatas, sekiranya anda 'benar-benar yakin tanpa sebarang keraguan' tentang pertuduhan zina terhadap seseorang,teruskanlah.Anda akan terlepas dari Hukuman Hudud di Padang Mahsyar kelak,kerana kebenaran dari pertuduhan anda.
    Namun,jika apa yang anda yakini adalah salah,maka bersiap sedialah untuk diadili dengan Hukuman Hudud yang menanti di akhirat kelak.
    Pendek kata,sekiranya yakin-teruskanlah usaha anda & jika sebaliknya....fikir-fikirkanlah.

    ReplyDelete
  4. Free Download HENTAI, ECCHI, GAME, MANGA

    just Click http://small-manga.blogspot.com

    UPDATE DAILY!

    ReplyDelete
  5. UMNO ni balik balik crita seks seks....dah tak tahu nak fikir kemajuan lain

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...