Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: TAHNIAH!!! TADIKA KEMAS DIIKTIRAF OLEH PAKATAN RAKYAT!!

Pages

Wednesday, March 20, 2013

TAHNIAH!!! TADIKA KEMAS DIIKTIRAF OLEH PAKATAN RAKYAT!!




Pelik tapi Benar.. Tetapi itulah yang terbukti bilamana Pakatan Rakyat hari ini telah mengiktiraf Tadika KEMAS yang diperjuangkan oleh Kerajaan Barisan Nasional selama ini. 


Bayangkan apabila melihat salah satu poster dan banner Pakatan Rakyat apabila mengambil dua pelajar-pelajar Tadika Kemas sebagai model untuk kempen mereka.


Kenapa tidak diambil model-model kanak-kanak daripada pelajar-pelajar Taska PASTI yang dipelopori oleh rakan sekutu mereka dari parti PAS? Mungkin standrad Taska PASTI ini tidak mengikut piawaian Wan Azizah dan lebih mengiktiraf Tadika KEMAS.


Umum mengetahui beberapa kali Kerajaan Pakatan Haram di Selangor, Pulau Pinang dan Perak (zaman pemerintahan Nizar The Puppet) cuba untuk mengusir pelajar-pelajar Kemas setelah mereka berjaya membentuk Kerajaan selepas 2008. Tidak percaya? Rakyat tidak pernah lupa.


Lihat kejadian-kejadian berkenaan dilaporkan di sini http://mymassa.blogspot.com/2009/01/pakatan-rakyat-perak-tutup-sekolah.html


Walaubagaimapun KC mengucapkan tahniah kepada KEMAS kerana KEMAS bukan dilihat dari segi fizikalnya sahaja tetapi peranannya membangunankan Modal Insan yang membawa kejayaan negara Malaysia sehingga diiktiraf oleh Kerajaan Barisan Nasional mahupun Pakatan Rakyat...




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...