Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: HOT!!! ADA KER BLOGGERS PERAK BERSAMA BN PRU13?

Pages

Tuesday, March 12, 2013

HOT!!! ADA KER BLOGGERS PERAK BERSAMA BN PRU13?



6 comments:

  1. Kahkahkah... Lu orang sayang mamak tu sangat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jauh lebih baik sayang mamak mereka sesama Islam.

      Daripada sayang geng2 racist lagi komunis macam Chin Peng, Tian Chua, Lim Kit Siang, Lim Guang Eng, Teresa Kok, Elizabeth Wong, Ronnie Liu dan geng2 racist yang lain. Geng yang pandai berpura2 & berlakon tapi musang berbulu ayam.

      Delete
  2. Dari si lambai lahanat angguk2 pegang lilin itu berjuta kali baik mamak ni...

    ReplyDelete
  3. wahai blogger harianku, aku adalah tetamu kalian setiap hari tanpa gagal. aku kagum dgn smgt kalian dalam melahirkan rs cinta pd tanahair tanpa batas. aku tahu selama ini kalian lakukan demi rasa cinta itu. tanpa pikrkan samada ada insan yang menghargai jasa kalian tumpahkan. tapi percayalah smua adalah yang terbaik pernah kalian lakukan, dan tak smua mampu buat sptmn kalian. aku sendiri gagal. hanya mampu membaca dari satu blog ke satu blog dan komen serta memberi sokongan. biarlah andai tiada yang peduli tapi jasa kalian sgt byk dan hanya allah mampu membalas. jgn berhenti untuk terus berkhidmat demi tanahair kita. walau tidk d pandang orang. niat kita satu untuk selamatkan negara dri manusia hati binatang dan syaitan berupa manusia dari mencaca marbakan negara berdaulat. kalo tentera berperang menyerah nywa pun d caci maki. lagilah nyawa jd taruhan. ambilllah semangat supaya jangan beralah dengan sedikit cabaran ini. demi allah pasti d balas dgn niat yg baik. allah maha mengetahui setiap sesuatu yg baik kita lakukan walau sebesar zahrah. jgn d bawa rajuk d hati d saata negara sgt memerlukan kalian semua.

    ReplyDelete
  4. khabarkan pd smua blogger perak. jasamu d kenang. jgn beralah saat pedang sedang menunggu untuk melancarkan tari demi kelangsungan negara yang aman pada tangan kita smua. terutama kalian terima kasih tidak terhingga.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...