Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Doa Hajat Hancurkan @UMNO, @Pas Disifatkan #Politik Desperado Spesis Kurang Beretika.

Pages

Monday, November 19, 2012

Doa Hajat Hancurkan @UMNO, @Pas Disifatkan #Politik Desperado Spesis Kurang Beretika.

Ketua Penerangan UMNO, Datuk Ahmad Maslan berkata UMNO dan Barisan Nasional (BN) tidak pernah berdoa dan bersolat hajat untuk kehancuran parti lawan atau pimpinan lawannya.


Tegasnya tindakan Pas dan pimpinan pembangkang berdoa dan bersolat hajat untuk kehancuran UMNO dan BN adalah sejenis politik desperado daripada spesis yang kurang beretika.


"Hajat kami (UMNO) ialah untuk kemenangan 2/3 majoriti BN agar menjadi kerajaan yang kuat bagi manfaat rakyat. Hajat kami ialah umat Islam bersatu supaya menjadi umat yang Berjaya dan disegani.


"Hajat kami rakyat Malaysia berusaha jadikan negara ini maju berpendapatan tinggi tahun 2020 dan berdaya saing di pentas global untuk kebaikan rakyat. Hajat kami dalam barisan 1Malaysia, masa depan rakyat lebih terjamin, negara bertambah aman dan harmoni", katanya kepada UMNO-Online di sini.


Beliau yang juga Timbalan Menteri di Jabatan Perdana Menteri berkata hajat Pas agar UMNO dan BN hancur bermakna mereka ingin menghancurkan hajat-hajat yang baik-baik yang selama 55 tahun Merdeka telah dibuktikan dengan kejayaan terpampang di hadapan mata.


"Negara membangun dengan baik, rakyat berpadu harmoni, malahan disebut negara Islam contoh di dunia ini..


"Hajat Pas semata-mata ingin merebut kuasa untuk jadikan negara berkebajikan yang telah lama UMNO & BN usahakan", ujarnya.


Jelas beliau lagi perjuangan pembangkang sebenarnya semakin tidak relevan kerana berjuang apa yang BN sedang jayakan.


Malah katanya perjuangan Pas menggadaikan prinsip asal hanya semata-mata untuk memuaskan kelompok DAP dan PKR.


"Oleh itu, jangan gadaikan negara ini kepada parti yang telah menggadai prinsip asal perjuangan mereka.


"Jangan gadaikan negara kepada mereka yang berfikiran untuk menghancurkan sesama seagama sebangsa senegara. Mari kita doakan kemenangan kepada hajat mulia untuk kesejahteraan negara", ujarnya. -MediaUMNO


Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...