Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: Al Fatihah.. Seorang Pejuang UMNO Meninggal Dunia di #PAU2012

Pages

Friday, November 30, 2012

Al Fatihah.. Seorang Pejuang UMNO Meninggal Dunia di #PAU2012






Perhimpunan Agong Umno hari digemparkan kehilangan seorang lagi pejuang Umno, Saudara Ahmad Hariri B. Alang Osman yang telah menghembuskan nafasnya yang terakhir di hadapan PWTC selepas selesai sahaja PAU harï ke empat.


Ahmad Hariri yang juga Veteran Umno Bahagian Taiping dikatakan pitam dan jatuh kerana darah tinggi setelah singgah minum di kedai berdekatan PWTC.


Beliau yang tiba awal pagi hari ini bersama-sama bas rombongan Veteran Umno Bahagian Taiping dikhabarkan akan menghadiri Jamuan Makan Malam bersama Dato Ahmad Shalimin, Ketua Umno Bahagian Taiping bersama YB Dato Mohamad Zahir Adun Kamunting.


Ahmad Hariri yang juga bekas Posman yang tinggal di Jalan Padang, Kampung Pinang Taiping Perak juga seorang ahli Umno yang aktif dan sering hadir ke Perhimpunan Agong di sini.


Turut berada di tempat kejadian Dato Seri Zambry Menteri Besar Perak, Dato Ahmad Shalimin Ketua Umno Bahagian Taiping, Dato Mohamad Zahir Adun Kamunting, Dato Ismail Safian Ketua SU Menteri Besar Perak, Dato Rosli Adun Trong, dan Dato Hamdi Adun Beruas.





Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...