Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: WOW!!! AKSI ARTIS POSSING 'MAUT' DENGAN BAJU NIPIS BASAH!

Pages

Friday, February 22, 2013

WOW!!! AKSI ARTIS POSSING 'MAUT' DENGAN BAJU NIPIS BASAH!



Wah! Julung-julung kali kami dipertontonkan dengan foto tanpa solekan (atau ianya memang disolek sedemikian) yang agak comot dari Julia Zigler.


Foto ehsan BuahMulut.com ini menyaksikan Julia berposing dengan hanya memakai t-shirt yang agak kebasahan (peluh kot) dan seluar jeans.


Sebelum ini Julia juga dikaitkan dengan beberapa kontorversi dan yang terbaru pertelingkahannya dengan Syarifah Sakinah.


Laporan Harian Metro semalam menyebut yang Sharifah Sakinah tidak kisah untuk bekerjasama dengan Julia Ziegler dalam drama atau pun filem jika ditawarkan oleh mana mana pihak.


Ini lantaran hubungan mereka yang kini telah jernih selepas pasangan selebriti ini dikhabarkan berperang mulut sekitar dua tahun yang lalu.


“Saya pernah berjumpa dengannya sebelum ini dan kami bertegur sapa. Saya tiada masalah dengannya & tidak menyimpan apa apa dendam,” ujar Sharifah Sakinah baru baru ini.


Namun, lain pulan cerita dari sebelah pihak Julia Ziegler yang secara terang terangan menafikan hubungan beliau dan Sharifah Sakinah telah kembali jernih seperti yang didakwa.







1 comment:

  1. Free Download HENTAI, ECCHI, CARTOON.

    just Click http://small-manga.blogspot.com

    UPDATE DAILY!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...