Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: FUYOO!!! AKSI DIANA AMIR 'MANJA' TERLENTUK ATAS KATIL TERSEBAR!

Pages

Tuesday, February 19, 2013

FUYOO!!! AKSI DIANA AMIR 'MANJA' TERLENTUK ATAS KATIL TERSEBAR!



Dalam laman perkongsian gambar Instagram.., artis yang baru berhijrah iaitu Diana Amir menampilkan gambar dia sedang berposing tidur atas katil..


Tak tahulah sapa yang ambik gambar dia.., tapi gua syak ia dilakukan oleh kengkawan dia jugak.. Mungkin nak bergurau gamaknya kot..


Walaupun gambar tu diambil di tempat tidur.., korang jangan pulak fikir bukan-bukan ye.. Tak ada unsur-unsur noda langsung yang terselit dalam gambar tu.. Suci beb!!


Apapun.., tak dinafikan memang lawa beb anak dara sorang nih.. Tambah-tambah pulak sekarang ni dia dah pakai tudung.., lagi comel lah jadinya..


Nasib baik dia tak ikut jejak Ostazah Ebbi.., kalau tak.., lawa pun tak guna kalau mulut macam longkang!!



No comments:

Post a Comment

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...