Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: PANASS!!! SYARIKAT DiGi TAJA CERAMAH #ANUAR..?

Pages

Tuesday, November 13, 2012

PANASS!!! SYARIKAT DiGi TAJA CERAMAH #ANUAR..?

KC pun terkejut jugak bila dapat tahu sebuah syarikat telekomunikasi DIGI ini dikhabarkan turut menaja ceramah Anuar Al Juburi nie. Mungkin kepada masyarakat Malaysia inilah kali pertama sebuah gergasi telekomunikasi berani menaja sebuah parti politik tanpa memikirkan kesan terhadap sokongan masyarakat lebih-lebih lagi pengguna DIGI yang juga adalah penyokong BN.


Sama ada alasan terperangkap atau mainan kotor pembangkang atau tidak, ianya sedikit sebanyak boleh menjejaskan periuk nasi DIGI pada masa akan datang.


Mungkin juga syarikat ini sememangnya berani untuk menyatakan sokongan kepada parti pembangkang walaupun Kerajaan BN hari ini mengamalkan pentadbiran yang terbuka.


Bagi Penyokong2 BN, sekiranya ini terjadi maka seharusnya kita mengambil pendekatan yang terbaik kerana apa juga sokongan yang diberikan kepada syarikat telekomunikasi ini baik melanggan, membuat panggilan atau SMS ianya akan memberi kekuatan kepada pembangkang dan akhirnya akan menjadi menjadi duri dalam daging kepada kita.


PILIHAN DI TANGAN KITA. BUKTIKAN ANDA MAMPU MENGUBAHNYA.



Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. Ini mesti CEO DIGI ni sama ada ahli DAP, PAS atau PKR. mari kita ramai ramai boycot DIGI kerana menyokong pembangkang. Mulai dari hari ini aku tidak akan guna kan DIGI BEGITU JUGA KELUARGA AKU. KAMI AKAN TAMATKAN KELUARGA DIGI.
    GOOD BYE DIGI FOREVER AND EVER.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...