Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: PANAS : SARAWAK BAKAL TERIMA KEANGGOTAAN POLIS & TENTERA BARU...?

Pages

Thursday, December 8, 2011

PANAS : SARAWAK BAKAL TERIMA KEANGGOTAAN POLIS & TENTERA BARU...?

Negeri Sarawak bakal mengalami perubahan secara besar-besaran dari segi struktur keselamatan kerana hari ini sudah ada cadangan-cadangan gila oleh pihak DAPig Sarawak 'hanya mereka lahir di Sarawak harus mengundi di Sarawak dan polis dan tentera yang berkhidmat d sini walaupun lama, tak boleh mengundi'.

DAPig Sarawak rupa-rupa tidak percaya kepada pasukan Polis dan Pasukan Tentera yang datang Semenanjung yang menjaga keselamatan di Negeri Sarawak.
Cadangan bodoh atau lebih tepat bersifat Kenegerian dan menanam kebencian kepada pasukan keselamatan adalah usaha terbaru DAPig Sarawak dalam usaha menawan Negeri Sarawak.

Walau datang dari mana sekalipun pasukan keselamatan yang bertugas di Negeri Sarawak, mereka adalah rakyat Malaysia yang sah kedudukan mereka dari segi perlembagaan. Jangan cuba menanam sifat kenegerian hingga akhirnya merugikan rakyat khususnya Negeri Sarawak.

Tahniah kepada Barisan Nasional yang mengamalkan konsep 1 Malaysia yang hari ini diterima oleh majoriti rakyat Malaysia.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...