Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: BONGKAR!!!!! BUKTI DOKUMEN : SELEPAS NGA KOMENG, KINI NIZAR PULA.

Pages

Monday, April 2, 2012

BONGKAR!!!!! BUKTI DOKUMEN : SELEPAS NGA KOMENG, KINI NIZAR PULA.





Pertama sekali KC ingin mengucapkan terima kasih kepada Blogger Angkatan Pemikir yang telah mendedahkan cubaan Nizar untuk cuba menjual tanah semasa 11 Bulan pemerintahan pakatan haram judah di Perak.

Tetapi mungkin disebabkan Allah masih sayangkan rakyat Perak, cubaan Nizar itu tidak ditunaikan malah pakatan haram jatuh tersungkur akibat dek gelojoh membaham hasil bumi Perak.

Walaupun begitu, tindak tanduk bodoh pakatan haram ini dapat dikesan oleh Blogger Pro BN dan hari Nizar harus menjawab bukti dokumen ini kerana iyanya melibatkan jutaan ringgit.

Kalau beberapa bulan yang lepas Si Nga Komeng didedahkan dengan penyelewengan berkenaan tender pakaian yang mana tender itu diserahkan kepada bininya oleh Bloger Sekupangduas, hari pula penyelewengan oleh Si Nizar Lambai pula.

Rakyat Perak harus sedar dan perlu menolak pemimpin seperti ini yang hanya tahu untuk mengagau apa sahajalah yang terhidang di depan mata. Pakatan Haram hanya tahu mengambil kesempatan atau lebih tepat Ambil Mana Yang Sempat.






No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...