Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: PANASS : SATU LAGI KEBIADAPAN PAKATAN RAKYAT TERHADAP INSTITUSI RAJA MELAYU.

Pages

Thursday, April 19, 2012

PANASS : SATU LAGI KEBIADAPAN PAKATAN RAKYAT TERHADAP INSTITUSI RAJA MELAYU.

Pakatan Rakyat yang menjadi penganjur BERSHiT sudah mula menunjukkan kebiadapannya kepada institusi Raja terutama sekali di Negeri Perak ini dengan cuba untuk menganjurkan perhimpunan haram pada malam ini 19 April iaitu Pra Bersih Peringkat Negeri Perak di Tronoh.

Meletakan tarikh pada hari tersebut pun kita sudah cukup maklum, seolah-olah BERSIH memang mahu persendakan Sultan Perak maupun Institusi Kesultanan itu sendiri. Tarikh tersebut juga merupakan hari keputeraan Sultan Perak Darul Ridzuan. Sultan Perak sendiri juga telah membatalkan majlis sambutan kali ini, orang Perak memang cukup faham dan menghormati apabila sambutan dibatalkan kerana rakyat masih berkabung bila Anakanda Sultan Perak yang baru sahaja mangkat.

Mat Sabun sendiri akan menjadi kepala khianat dalam perarakan Bershit di Tronoh itu nanti, manakala Speaker meroyan Siva juga akan turut hadir dalam demonstrasi, kita memang amat tahu Mamat ni memang suka sangat bab-bab mencari popular ni, sebelum ini selagi longkang, jalan, lampu jalan dan lain-lain kerosakan yang kita pun tahu tanggungjawab majlis daerah memang akan diselesaikan sekalipun komplain itu datang sesapa saja.

Seluruh kawasan Dun Tronoh hanya ada. 5 RIBU lebih pengundi MELAYU. Kenapa memilih lokasi kampung Melayu untuk bershit? Sedangkan pengundi bangsa CINA yang merupakan majoriti BESAR malah Speaker Gila ini juga merupakan Adun bagi kawasan Tronoh dari DAP tidak terus menjadikan Kampung-kampung Baru (cina) sebagai lokasi perhimpunan haram bershit ini?

Parlimen Batu Gajah memang dari dulu dikuasai oleh DAP selama ini langsung tidak pernah ditawarkan kepada sahabat parti mereka sebaliknya diperah selagi boleh jadi cacaian mereka terutama PAS hinggalah kepentas Ceramah perdana PAS sendiri sekalipun Ucaptama tentunya milik DAPig. Bukan setakat ceramah... Cacaian PAS akan komit sehingga tahap meroyan dan takbir untuk sokongan kepada Kafir Harbik sebagai Big Boss. Kali ini minoriti kaum (melayu) terutama PAS yang menjadi kaldai mereka sebagai pencacai untuk menghina Sultan dan Institusi Raja Melayu.

Hampir 60,000 pengundi Cina yang ada tentunya akan bertepuk tangan melihat sarkis cacaian Mereka. Kenapa tak kerahkan mereka dan beri tanggung jawab ini kepada mereka. Bukankah sehingga hari ini DAP yang memonopoli semua 3 Dun dan Parlimen Batu Gajah dan untuk PAS jangan mimpilah kalau pasang angan-angan untuk jadi Adun sebaliknya cacaian adalah tugas utama selamanya

Tujuan mengadakan Perhimpunan Bershit peringkat negeri ini juga sebenarnya adalah bagi tujuan membalas balik apabila Khamis lalu (12.4.2012) bila MB Dr Zambry Kadir turun padang ke Tronoh bertemu rakyat. Itu sebabnya bershit semana mungkin diusahakan dikampung Melayu. Kamuntingcentral juga dimaklumkan oleh Blogger Sekupang bahawa hamba Allah ini terperangkap dengan pujuk rayu bershit ini, dikhabarkan penduduk kampung atau jiran memang tidak meyenangi kehadiran Bershit oleh Pakatan Rakyat. Bagaimana pun macam biasa pencacai akan diimport ke Tronoh bagi menampakkan seolah sambutan hebat. Pihak POLIS juga tidak keluar sebarang permit untuk perhimpunan Bershit Nampaknya kebimbangan Siva amat ketara kerana kawasannya semakin tak selamat...

MALAM INI SESIAPA YANG HADIR DI PERHIMPUNAN HARAM DI TRONOH ADALAH PENGKHIANAT AGAMA, BANGSA NEGARA.
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...