Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: PANAZZZ : ANUAR BERSUMPAH BERHUBUNG ISU LIWAT....

Pages

Sunday, January 23, 2011

PANAZZZ : ANUAR BERSUMPAH BERHUBUNG ISU LIWAT....

KC : Terkejut juga mendengar khabar ini melalui rakan Blogger KC, yang mana Anuar hari ini akan bersumpah berhubung isu liwatnya yang mana ianya menjadi duri dalam daging untuk mendapatkan sokongan orang Melayu. Apa-apa pun jom kita dengar khabar ini dari rakan Blogger KC....

Lagi isu debat dimainkan oleh  penasihat Umum Pakatan Rakyat setelah menafikan  mencabar  Perdana Menteri  dalam cabaran debat beliau yang pertama.

Dalam penafian itu beliau menyatakan bahawa beliau bukan  mencabar Perdana Menteri untuk berdebat tetapi hanya mengajak Perdana Menteri untuk berbincang mengenai ekonomi negara.

Belum pun  beberapa  hari penafian dibuat , hari ini Anwar mencabar Perdana Menteri untuk berdebat mengenai isu peribadi, Pastinya   Anwar  sedia maklum bahawa Perdana Menteri pasti tidak akan melayan desakan Anwar.

Oleh kerana Anwar  dilihat sebagai beriya ia mahukan debat mengenai isu peribadi ini diadakan , ramai yang bertanya apakah  Anwar sudah bersedia untuk menyahut cabaran yang meminta Anwar  bersumpah mengenai isu liwat antara beliau dengan Shamsul.

Berapa laman blog dan laman sosial mempersoalkan Anwar yang masih tidak berani untuk menafikan dengan bersumpah bahawa dia tidak pernah meliwat Saiful.

Mengapa kah Anwar masih tidak berani menyelesaikan isu peribadi yang menghantui keluarga Anwar sedangkan  isu ini benar benar membebankan keluarga beliau.

Difahamkan oleh sumber sumber yang rapat bahawa anak lelaki  Anuar juga pernah mencabar ayahnya untuk bersumpah bagi membersihkan nama keluarga.

Harap kali ini Anwar sudah bersedia untuk bersumpah setelah berani untuk mencabar Perdana Menteri berdebat dalam isu peribadi.

Oleh : Abdul Hakim www.n9kini.com
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...