Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: GEMPAR : BENDERA UMNO DIBAKAR!!!

Pages

Tuesday, May 10, 2011

GEMPAR : BENDERA UMNO DIBAKAR!!!

Sambutan Hari Ulang Tahun Umno kali ke 65 yang bakal disambut oleh seluruh ahli UMNO seramai 3.5 juta ahli jatuh pada Rabu ini. Dalam kemeriahan untuk mengadakan sambutan di kawasan, Umno Larut, Perak telah memasang banyak bendera UMNO di kiri kanan jalan di beberapa tempat.

Kemeriahan dan semangat Umno mula terasa apabila bendera Umno mula berkibar megah disekitar kawasan kampung.

Sayangnya malam tadi perangai haprak puak-puak pembangkang yang hatinya penuh dengan dengki khianat telah berjaya membakar dua bendera yang dipasangkan.

Peristiwa itu berlaku malam tadi di Kampung Sungai Seputeh dan petugas-petugas berjaya menyelamat satu bendera dan terbakar separuh manakala satu lagi hangus 100 peratus.

Itulah perangai ahli parti yang mengakui menjunjung quran dan akidah Islam. Pada hal mereka adalah setan yang amat jahat dan zalim.

Umno Bahagian Larut diketuai oleh Yang Berhormat Mulia Raja Dato Seri Hj Ahmad Zainuddin Raja Hj Omar selaku Ketua Bahagian.

Kawasan Parlimen Larut mempunyai 3 Dun yang dimenangi oleh Umno sejak merdeka lagi , 3 Dun ialah DUN Selama ( Datuk Hj Daud) , DUN Kubu Gajah (Datuk Seri Raja Ahmad) dan DUN Batu Kurau ( Dato Kapten Najmudin)

http://peraktoday.com/wp/?p=20741
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...