Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: GANAZZ : RENTETAN VIDEO SEKS ANUAR.

Pages

Thursday, April 28, 2011

GANAZZ : RENTETAN VIDEO SEKS ANUAR.

Puak pakatan semahu-mahunya menafikan dan mati-mati tidak percaya sebab yang dulu video ada bahasa Thai, sekarang pula video ada timing dan date. Mereka masih tetap dengan pendirian awal iaitu video ini tidak tulen. Terkini isu rambut tepi nipis serta suspek tidak memakai tali pinggang, perut buncit digembar-gemburkan.

Seperti biasa, Kak Wan Jijah, Nurul Si Papa Hebat, Saifuddin, Azmin dan beberapa pemimpin utama Pkr akan menggunakan alasan yang disediakan oleh blogger pro pembangkang untuk menafikan video bahagian kedua itu.

Mereka sudah buntu, mereka hanya mengikut rentak yang dimahukan oleh blogger pro pembangkang bagi menafikan penglibatan pemimpin mereka.

Mungkin inilah balasan Allah pada dia di dunia. Rasanya daripada 2 episod video yang sudah ditayangkan semakin jelas identiti individu yang terlibat. Semakin kautlah salakkan Pakatan Haram ini untuk melindungi kesucian dewa anugerah syaitan ini. Baguslah kalau nak defend dewa ini sebab kononnya menjaga keaiban orang.

Tetapi adakah dalam iman dan kepala barisan ulamak Pakatan dan jemaah khawarij rasa bersalah dan takut pada dosa apabila mereka menfitnah pemimpin UMNO?

Rakyat diwaktu ini sepatutnya telah sedar dan menilai siapa itu Anwar dan tidak ada gunanya mempertahankan perkara yang sememangnya terbukti salah disisi Islam.

Sebelum ini, mereka selalu menyatakan perlu 4 saksi untuk jatuh hukum. Kini berapa juta dah tengok? Terima kasih kepada puak-puak Pas yang telah banyak solat hajat dan berdoa supaya kebenaran akan ditunjukkan.
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...