Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: PANAZZ : SEORANG PEMIMPIN TERTINGGI PAS BAKAL DIPECAT.

Pages

Monday, February 14, 2011

PANAZZ : SEORANG PEMIMPIN TERTINGGI PAS BAKAL DIPECAT.

Mustafa Ali bakal berdepan dengan musibah besar akibat keceluparan mulutnya menyokong apa jua tindakan UMNO demi Melayu dan Islam. Pada Simposium Dilema Melayu di PWTC baru2 ini, Mustafa Ali telah bertindak menjadi jurucakap PAS dan menegaskan hak-hak dan keistimewaan orang Melayu serta Islam itu masih boleh dipertahankan dari sudut kapasiti parti masing-masing.

Perlu diingat, tidak wujud perkataan hak hak keistimewaan orang Melayu dalam perlembagaan PAS. Umpan mudah untuk menabur jarum fitnah ... Mustafa Ali semakin rapat dengan perjuangan UMNO. Juak juak 'Erdogan PAS' milik Anwar Ibrahim semakin gatal untuk melibas tangan dan kaki Setiausaha Agung PAS agar karier beliau cepat berkubur dalam parti tersebut.

Juak juak ini sudah lama mengelilingi dan menyentap 'kerandut' Nik Aziz untuk lebih menyebelahi Anwar Ibrahim dalam apa jua tindakan parti PAS. Peluang terbaik untuk melaga lagakan Mursyidul Am dan Setiausaha Agung mereka.

Mustafa Ali pernah dilihat sebagai salah seorang tenaga penggerak Kerajaan Perpaduan sedangkan Nik Aziz cukup menentang apa sahaja yang dikaitkan dengan UMNO. Setiap kenyataan dan tindakan Mustafa Ali cukup berbeza dan kontra dengan kenyataan dan pandangan Nik Aziz.

Kedatangan Mustafa Ali ke Simposium Dilema Melayu bakal dijadikan umpan untuk 'pancung' karier Setiausaha Agung PAS ini.


KC : Mengharapkan Mustatafa Ali menjadi salah seorang pengerak ke arah perpaduan Melayu khususnya.


Post by... Melayu Atas Pagar/GWM
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...