Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: HOT!!! ANWAR AKHIRNYA BERSUMPAH DI HADAPAN PENYOKONG!!

Pages

Friday, April 5, 2013

HOT!!! ANWAR AKHIRNYA BERSUMPAH DI HADAPAN PENYOKONG!!



Dalam satu ceramah di Taman Semarak, Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim mengkritik hebat musuh ketatnya, Mahathir Mohamad kerana menguruskan syarikat minyak negara terkaya seperti syarikat keluarga, terutamanya Mokhzani.

Anwar turut mengejutkan hadirin dengan bersumpah untuk menurunkan harga minyak sekiranya dia dipilih sebagai Perdana Menteri selepas PRU13 nanti.

“Pertama, dalam masa 24 jam, saya bersumpah akan menurunkan harga minyak di seluruh negara,” katanya kepada orang ramai hadir daripada kawasan sekitar di Hulu Perak.

“Nombor dua, adalah kontrak minyak ini. Adakah anda berfikir di bawah Najib ia akan ditarik balik? No. Tetapi jika kita mengambil alih, saya ingin memberitahu Dr Mahathir — Saya Anwar, bukan seperti Najib.

“Najib takut kepada kamu tetapi saya tidak. Saya tidak mempunyai niat untuk menjadi kejam kepada kamu atau membalas dendam, tetapi kontrak berbilion ringgit yang diberikan kepada anak anda, saya hentikannya, saya mahu memberinya kembali kepada semua rakyat Malaysia di seluruh negara, “ katanya.

Anwar Ibrahim berjanji semalam untuk menarik balik kontrak Petronas bernilai jutaan ringgit yang dianugerahkan kepada anak Tun Dr Mahathir Mohamad, sambil menambah ia adalah salah satu langkah awal Pakatan Rakyat (PR) menghentikan kronisma sebaik sahaja memenangi Pilihan Raya 2013. MPP Online


9 comments:

  1. Busuk hati orang ini. Siapa sebenarnya mengamalkan kronisme sebenar. Siapa sebenarnya yang menyalahgunakan kuasa. Siapa sebenarnya bapak kepada amalan rasuah dinegara ini. Cuba kita ingat-ingat dan renungkan kembali dengan hati ikhlas dan pemikiran yang terbuka. Jawapannya .. tengok air muka pun kita dah tau siapa.

    ReplyDelete
  2. Kata tak boleh bersumpah....memang sesumpah betul la lu.

    ReplyDelete
  3. Aku nak tau gak, kalau dia tarik balik kontrak tu, kemudian dia nak bagi kat sapa pulak?

    ReplyDelete
  4. DIA BAGI PADA KRONI DIA PULAK LAA HAHAHA.GILA PUNYA NUAR SEMBANG SAJA KENCANG TAPI KOSONG.

    ReplyDelete
  5. Peluang terbaik hanya sekali, semasa penyokong bagi respon bagai nak rak pada 1998 pn tak boleh nak tumbangkan kerajaan ini kan pula masa sekarang,,, rakyat makin bijak, tembelang makin pecah membusuk.. Muka makin keruh... Allah pun makin menampakkan aib dia ni dari hari ke hari..Yang lawak lagi ialah dia pegang satu jawatan yang orang tak boleh bertanding... funaisihat...begitu juga sekutu2 satu geng dengan dia.. Pelawak n prasan ttaan la dia niii

    ReplyDelete
  6. tang tu dia berani sumpah, tapi suruh bersumpah bukan peliwat tak mahu pulak

    ReplyDelete
  7. sumpah tak sondol china doll
    ..ade brani..he he.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sumpah doll,,sumpah sondol2 dak nuar tak berani lahh,sumpah makan cendol berani laaa....PEACE!

      Delete
    2. sumpah jadi org minyak berani kut...

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...