Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: GEMPAR!!!! DATO DR HARUN DIN ISYTIHAR KELUAR PAS!!!

Pages

Friday, April 12, 2013

GEMPAR!!!! DATO DR HARUN DIN ISYTIHAR KELUAR PAS!!!


Pengumuman Tergempar : "Tuan Guru Dato Dr Haron Din mengisyihar untuk keluar dari Pas berkuatkuasa hari ini. Menurutnya perjuangan Pas sudah jauh menyimpang, tidak releven serta melanggar etika dan tata sulila Islam. Sehubungan dengan itu Markas Pas seluruh Negara akan dibukarkan.


Tuan Guru Dr Harun Din juga menyeru agar semua Penyokong Pas agar kembali pada Islam dan menyokong kerajaan di bawah Pimpinan YAB Perdana Menteri"


Nota : Perjuangan untuk wujudkan FIKRAH ISLAMIYAH hendaklah dari luar tong sampah. Pas ibarat tong sampah dipenuhi najis. Perjuangan Dr Haron Din sewajarnya dari dalam Kerajaan. Kembalilah sebelum terlewat!


Begitulah sumber yang diperolehinoleh KC... Mungkin ada kebenarannya, apabila SU Agong Pas sendiri sudah membelakangkan Islam dan menjadi duri dalam daging kepada Pas.. Pas hari ini bukan macam Pas dulu, ia telah terpesong dek kerana berkawan dengan Dapig dan pkr..

15 comments:

  1. Jika benar Alhamdulillah, not for UMNO/BN, but utk beliau sendiri.

    ReplyDelete
  2. Aku sangat2 mengharapkan Tuan Guru tinggalkan politik kembali berdakwah untuk semua umat islam. Amin

    ReplyDelete
  3. LIVE TV1.TV2.TV3.NTV7.TV8.TV9,AL HIJRAH TV ASTRO AWANI DI >http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html

    ReplyDelete
  4. Saya bukan orang UMNO bukan orang PAS. Tapi amat bangga dengan Tuan Guru Dr Haron Din yg tidak sanggup membelakangkan akudah. Allah maha mengetahui.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Good for our religion

      Delete
    2. Bersatu lah Melayu Islam .....dah tentu yang kulop menggigil

      Delete
  5. Jgn dok ngarut mcm cai2 pemakan dedak jugakk...buat citer biar sahih...

    ReplyDelete
  6. Alhamdulilah Dato Haron Din kerana berani menegakan ka jalan Allah.pas dah lama terpesung dari perjuangan asal.kita mahu umat islam melayu bersatu mempertahankan agama islam dan bangsa melayu diMalaysia yg tercinta ini.

    ReplyDelete
  7. mohon dipautkan blog disni sebagai rakan sepeerjuangan...blog tuan sudah siap sedia dia pautkan

    ReplyDelete
  8. Syukur Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  9. tak pecaya sehinggalah tuan punya badan sendiri membuat statement.... kalau betul dr haron kluar PAS itu adalah yg paling baik utk negara, agama dan bangsa msia ...

    ReplyDelete
  10. MACAM ADA PULOK ORANG TOLONG TULIS BAGI PIHAK DATO DR..BLOG HANG NI PUN BULEH TAHAN. SYABAS... MEMANG BANYAK SUMBER UNTUK MEMBANGUNKAN AGAMA ISLAM..VIDEO2 YANG MEMANG MEMBANTU MUSLIMIN DAN MUSLIMAT MENJADI UMAT ISLAM YANG TERBAIK...(JADILAH PENCACAI UMGOK,UMPORNO DAN BEE END DULU, KINI DAN SELAMANYA)

    ReplyDelete
  11. ada gak macai pembangkang tak puas hati kat sini..kahh kahh

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...