Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: HOT!!! LAPORAN POLIS DIBUAT TERHADAP PENGKHIANAT NEGARA OLEH UMNO BAHAGIAN TAIPING!!!

Pages

Sunday, March 3, 2013

HOT!!! LAPORAN POLIS DIBUAT TERHADAP PENGKHIANAT NEGARA OLEH UMNO BAHAGIAN TAIPING!!!



UMNO Bahagian Taiping memulakan langkah pertama dengan membuat laporan polis berhubung kenyataan biadap Tian Chua yang cuba mengaitkan insiden tembakan di Lahad Datu, Sabah dengan konspirasi terancang kerajaan Barisan Nasional untuk mengalih perhatian dan menakutkan rakyat.

Laporan Polis telah dibuat oleh Ketua UMNO Bahagian Taiping, YBhg Datuk Hj Ahmad Shalimin Bin Shafie yang juga Setiausaha Politik Kepada YAB Menteri Besar Perak yang diiringi oleh Timbalan Ketua UMNO Bahgian Taiping, En. Ton Zailani Hj. Mat Darus, Setiausaha UMNO Taiping En Abdul Hadi Shaari.

Rombongan Datuk Shalimin dengan kekuatan hampir 200 orang pelbagai kaum dimulakan dngan perkumpulan di Pejabat UMNO BahagianTaiping dan berarak sejauh hampir 200 meter ke IPD Taiping. Turut hadir bersama Ketua Pemuda MIC Negeri Perak, Sdr Veeran.

Syabas KC ucapkan kepada UMNO Bahagian Taiping kerana memulakan langkah awal dan amat diharapkan semua UMNO Bahagian khususnya di Perak ini akan turut mengambilkan langkah yang sama.

Kenyataan Tian Chua ini bukan sahaja biadap tetapi mengambarkan seorang yang rendah akhlak dan mentaliti tahap pemikiran yang tidak sepatutnya keluar dari mulut seorang pemimpin. TUKAR SEKARANG!!!













1 comment:

  1. nampak budak cina semakin kecik saja. Kalau esuk kepala putus dari badan janganlah kata sandiwara umno pulak. Itu akan jadi real.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...