Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: MAKK AIHH!! WANITA DILUCUTKAN TANPA SEURAT BENANG KERANA DITUDUH MENCURI IPHONE.

Pages

Tuesday, February 26, 2013

MAKK AIHH!! WANITA DILUCUTKAN TANPA SEURAT BENANG KERANA DITUDUH MENCURI IPHONE.



Malang benar nasib wanita ini. Dalam keadaan hamil, ia dituduh mencuri sebuah iPhone. Setelah dibogelkan, tak terbukti bahawa ia mencuri iPhone.

Peristiwa ini terjadi di bandar Yongkang, wilayah Zhejiang, China. Lokasi tempatnya di kawasan pakaian wanita tingkat 2 Times Square Mall.

Entah bagaimana ceritanya, wanita yang tak disebutkan namanya ini dituduh mencuri iPhone berwarna hitam oleh seorang pemilik kedai.

Wanita ini pun melarikan diri. Pemilik kedai lain menangkap wanita itu dan menelanjanginya mulai dari bahagian pinggang ke atas. Saat inilah wanita ini mula menangis, dan berkata dirinya sedang hamil.

Polis yang kemudian datang, membawa wanita ini ke hospital untuk dilakukan pemeriksaan. Ternyata wanita ini benar-benar sedang hamil 2 bulan.

Menurut Apple Daily, seperti dipetik Maydaily, iPhone tidak ditemui di tubuh wanita ini. Kerana tak menemui barang bukti, polis melepaskannya.

Hurm, rasanya si wanita sempat membuang iPhone curiannya atau memang tak bersalah? Betapa malangnya jika memang tak bersalah tapi mendapat hukuman seperti ini....fikir-fikirkanlah kd

1 comment:

  1. Free Download HENTAI, ECCHI, CARTOON.

    just Click http://small-manga.blogspot.com

    UPDATE DAILY!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...