Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: PANAZZZ : BUKTI CIKGU MALA CUBA MAIN GILA...

Pages

Monday, January 24, 2011

PANAZZZ : BUKTI CIKGU MALA CUBA MAIN GILA...

Normala Sudirman setelah menjadi calon PAS sudah pandai berkawan baik dengan Teresa Kok (MP DAP Seputeh) di Tenang. Memang tepat Normala mengenakan sarung tangan untuk bersalaman dengan pengundi pengundi di Tenang. Dengan Teresa Kok pun Normala kena pakai sarung tangan untuk bersalam, kalau tidak jenuh nak kena samak. Cuba tengok apa benda yang Teresa Kok panggang ini. Tuiihhhh...

Teresa Kok dengan memakai topi DAP, sedang memangang 5 ekor babi pada 19 Mac 2008 bagi meraikan kemenangan DAP dalam pilihan raya umum ke-12 yang lepas. Persoalannya, apakah motif tindakan Teresa Kok menerbitkan gambar panggang ini dalam blognya? Hendak tunjuk kepada siapa sebenarnya? Dengan topi DAP yang sama, Teresa Kok ke DUN Tenang untuk berkempen bagi Normala Sudirman (calon PAS).

Sejak berkawan dengan Teresa Kok, Normala sanggup berbuat apa sahaja untuk menawan undi di kalangan orang bukan Islam. Apakah Normala tidak tahu bahawa Teresa Kok adalah ahli parlimen DAP yang kuat memohon agar kalimah Allah digunakan oleh Kristian?.

Normala Sudirman adalah contoh orang PAS yang telah dipermainkan DAP untuk mencapai agenda politik mereka di Malaysia. DAP yang pernah mempertikaikan tulisan jawi, mendesak agar laungan azan di masjid Bandar Kinrara, Seksyen 5, Puchong diperlahankan dan mempertikai azan dalam parlimen pada 25 Oktober 2005 serta juga cerita gambar lucahnya.

Akibat gila kuasa, PAS lupakan segala-galanya untuk berkawan dengan DAP. Dalam masa yang sama, PAS tergamak mendoakan kebinasaan untuk saudara sesama Islam lain bagi mendapatkan kuasa tersebut.
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...