Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: PANAZZZ : BLOG SEKUPANGDUAS BPN KENA HACK

Pages

Tuesday, January 25, 2011

PANAZZZ : BLOG SEKUPANGDUAS BPN KENA HACK

Untuk pengetahuan rakan-rakan, Blog Sekupangduas http://sekupangduas.blogspot.com adalah blog pendukung kerajaan BN yang sentiasa mengetengahkan isu-isu semasa Negeri Perak.

Tuan empunya Blog iaitu Blogger Sekupangduas (katanya sekarang tengah berkursus) adalah salah seorang pengerak BPN di Negeri Perak yang banyak membantu menyatu padukan Para Bloggers di Negeri Perak.

Kebelakangan ini, Blogger Sekupangduas banyak membongkar dan siri keceluparan bekas MB Nijar Lambai baik di dalam Blog mahupun FB [ http://sekupangduas.blogspot.com/2011/01/nizar-semakin-meroyan-keluar-fatwa-di.html?zx=d3535d03416c70bf ] hinggakan ramai penyokong puak-puak pembangkang cukup membenci Blogger Sekupangduas.

Dan natijah yang diterima, KC dihubungi sendiri lewat malam tadi oleh Blogger Sekupangduas sendiri yang mengatakan yang Blog beliau telah di hack hinggakan dia sendiri tak boleh nak masuk ke Blognya.

KC sendiri sempat singgah ke Blog Sekupangduas, boleh sekali jer, itupun kena melalui "Content Warning". Tak ker macam haramjadah jer jadinya..

Pesanan KC kepada puak-puak nie, gentle la bro... Takkan baru sikit jer kena tembak, kena bongkar, kena sembor, sampai nak hack blog orang lain... Serupa pondan la lu orang, jangan jadi macam An War Al-Juburi yg mana doktor dah sahkan tiada kemaluan.. Eh.. Eh.. Tiada Kemaluan ker tiada Kemahuan..

Tapi perkhabaran yang baik KC terima, insyallah Blog beliau dalam proses baikpulih dan insyallah akan kembali berjuang di alam maya dalam sedikit masa nanti. Teruskan perjuangan tuan, walau badai menimpa, namun gunung kudaki, tetap kudaki Jebat...

Hidup BPN, Hidup Bloggers Perak, Hidup Dr. Zambry MB Perak...
Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

1 comment:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...