Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: PANAS : KHALID GEREJA MENGAKU BERSIH 2.0 GAGAL!!!

Pages

Friday, July 15, 2011

PANAS : KHALID GEREJA MENGAKU BERSIH 2.0 GAGAL!!!

Kombinasi YB Rani dan Khalid Gereja sebagai "orde baru" PAS dalam misi pertama mereka, BeerShit 2.0 menemui kegagalan total. 

Kegagalan itu sebenarnya diakui secara tidak langsung oleh Khalid Gereja yang sedang memikirkan jalan terbaik untuk menutup "kemaluan"nya. 

Sebagai damage control, Khalid merancang untuk melancarkan kempen bagi mengekalkan "momentum" Beershit.  Momentum?  6 ribu dari sasarannya iaitu 300 ribu, dipanggil momentum?  

Lucu mendengar kelentong si Khalid Gereja.  Mengapa malu untuk beritahu rakyat, bahawa PAS dan BeerShit telah gagal? 

Bukankah lebih mulia "mengaku" kegagalan sendiri? hehehehe...

Kempen itu akan dilaksanakan secepat mungkin.  Begitulah terdesaknya Khalid Gereja, kerana PRU semakin hampir, sedang dia sendiri tidak punya apa-apa sumbangan kepada parti, apatah kepada rakyat Shah Alam yang telah mengundinya pada 2008 yang lalu.  

Yang ada hanya penggadaian kalimah suci, kilang carlsberg, dan "penghapusan" etnik ulama secara halus.  

Khalid wajib mencari mementum PRU, kerana terdengar pengundi Shah Alam bersedia menggulingkannya dengan cara Bersih, iaitu pilihanraya.  Dia wajib menjadi hero dalam masa yang suntuk ini, dan mencari kerusi bertanding, walaupun terpaksa mengsyahidkan rakan se parti seperti Dr. Mariah!

Sementara itu, Khalid juga sedang mencari "ostat" yang boleh memfatwakan bahawa Bersih itu halal!  GT cadangkan Ostat Ng Suwei Lim atau Kalipa LGE!  Azli Taliban dan Badrul Amin pun bersedia mengeluarkan fatwa itu.

Gila punya Khalid!  Itulah PAS, si pelacur AGAMA untuk kepentingan politiknya! cr Cili Api..


Sent by DiGi from my BlackBerry® Smartphone

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...