Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: TERKINI : SIVAH KEBAL DARI UNDENG-UNDENG

Pages

Monday, March 29, 2010

TERKINI : SIVAH KEBAL DARI UNDENG-UNDENG


IPOH: Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Tronoh, V Sivakumar dipanggil memberi keterangan di Pejabat Siasatan Jenayah Komersial di Sungai Senam, di sini berhubung tiga laporan polis terhadapnya yang didakwa menipu dan menyamar sebagai Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Perak.

Adun dari DAP yang juga bekas Speaker DUN Perak itu hadir ke pejabat polis berkenaan kira-kira jam 12 tengah hari dengan ditemani Ahli Parlimen Bukit Gantang yang juga bekas Menteri Besar Perak, Datuk Seri Mohammad Nizar Jamaluddin.
Berita Harian

KC : Menjelang Sidang DUN Perak, 30.03.2010, semakin ligat Pakatan Reban ini membuat pelbagal provokasi yang mana lebih untuk mendapat sokongan rakyat. Yang KC tergelak tue bukan apa ADUN BN memberi maklum balas diatas jemputan si Sivah. Apa punya bodohhh.... Sepatutnya si Sivah neh dah kena tahan semasa memberi keterangan di balai tengahari tadi. Dahlah mengaku Speaker dan kemudian mengedar pulak surat jemputan untuk hadir ke persidangan.

Apa yang KC harapkan supaya pihak polis dapat mengambil tindakan yang sewajarnya atas apa yang si Sivah banggang ini lakukan. Jangan kira pangkat atau jawatan, selagi dia itu berada di bumi Malaysia semuanya tertakluk di bawah undang-undang.

Kemudian dipertikai pulak MB Perak dan mengatakan MB Perak, Dato' Zambry sombong dan angkuh pulakk.. berhubung jawapan Dato' Sri Zambry mengenai Sidang DUN dan surat jemputan Dato' Ganesan.... Apa punya Sivah laaahh... Yang sudah tue sudah la... Hang tuh bukannya Speaker lagi.....

Dan sekali lagi PAkatan Reban ini mengula-gulakan dan mengelirukan rakyat yang mereka ini datang atas jemputan siSivah... dan tidak mengiktiraf Dato' Ganesan sebagai Speaker.... Padahal nak cover malu dan TAKUT terlucut jawatan sebagai ADUN, maka dibuat surat jemputan tipu-tipu supaya mereka boleh hadir....

ITULAH PENIPUAN YANG DIBUAT PAKATAN REBANNNNNNNNN........

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...