Lqhx0TURF_15Boc_TC_UxW7ReY4 KAMUNTING CENTRAL: PANAZZ : HASSAN ALI AKAN BERGABUNG DENGAN UMNO...?

Pages

Thursday, December 8, 2011

PANAZZ : HASSAN ALI AKAN BERGABUNG DENGAN UMNO...?

Ada ura-ura yang mengatakan Dr. Hassan Ali ini akan bergabung dengan pemimpin UMNO dalam PRU13 akan datang memandangkan Pakatan sendiri sudah tidak menerima lagi kelantangan suara beliau dalam menegakkan Islam di Selangor. Pihak pakatan janganlah terkejut jika perkara ini benar kerana tiada yang mustahil dalam politik lebih-lebih lagi dalam menegakkan syiar Islam di Selangor.

Dilihat dari rentetan isu-isu yang sering ditimbulkan oleh pakatan yang begitu anti dengan ke-Islam-an Hassan Ali yang sanggup membelakangkan kerjasama PKR dan DAP maka besar kemungkinan UMNO akan turut membantu Hassan Ali dalam meneruskan pelaksanaan Islam di Selangor.

'Agen katak tua UMNO'. Itulah gelaran yang diberikan oleh pencacai pakatan kepada Hassan Ali. Walaupun media di sebelah kiri begitu mengkritik dan menghentam Hassan Ali namun media di pihak kanan ini akan terus memberikan laporan yang positif kepada beliau kerana pihak kanan memang memerlukan pemimpin yang berani ke depan seperti beliau. 

Blogger Gelombang Rakyat melalui entri terbarunya mengatakan yang ada perjumpaan sulit dibuat antara PAS dan UMNO Selangor tanpa melibatkan Khalid Samad yang mana dilihat berbentuk positif untuk kemenangan PRU13 di Selangor. Mungkin kedua-dua parti Islam-Melayu ini akan bergabung bagi membentu kerajaan Islam di bawah naungan Sultan Selangor. Kita nantikan.

1 comment:

  1. Bukan saja berjumaah dgn umat Islam yg lain bahkan membetulkan pengikut PAS yg tersasar dlm hal penyatuan umat Islam yg dirobek sanelum ini...dgn berperangsangka buruk... Inilah taubat sebaik taubat yg perlu baginya

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...